Divizia de jocuri a Sony a anuntat ca a vândut, în Japonia, o jumatate de milion de console din noua serie PlayStation Portable (PSP), în numai doua saptamâni dupa lansare. Vânzarile totale înregistrate în septembrie au ajuns la cel mai înalt nivel atins vreodata de PSP de la lansarea primului model, în decembrie 2004, au precizat cei de la Sony. Noul model are dimensiuni mai mici, este mai usor si aduce noi functii si culori, gândite pentru a se adresa unui public mai larg, inclusiv femeilor. Modelul a fost lansat în 20 septembrie. Sony, care a schimbat modul în care lumea asculta muzica la Walkman, încearca sa recapete încrederea publicului dupa ce a luptat în ultimii ani împotriva produselor inovative precum iPod, de la Apple, si Wii, de la Nintendo.
Divizia de jocuri a Sony a anuntat ca a vândut, în Japonia, o jumatate de milion de console din noua serie PlayStation Portable (PSP), în numai doua saptamâni dupa lansare. Vânzarile totale înregistrate în septembrie au ajuns la cel mai înalt nivel atins vreodata de PSP de la lansarea primului model, în decembrie 2004, au precizat cei de la Sony. Noul model are dimensiuni mai mici, este mai usor si aduce noi functii si culori, gândite pentru a se adresa unui public mai larg, inclusiv femeilor. Modelul a fost lansat în 20 septembrie. Sony, care a schimbat modul în care lumea asculta muzica la Walkman, încearca sa recapete încrederea publicului dupa ce a luptat în ultimii ani împotriva produselor inovative precum iPod, de la Apple, si Wii, de la Nintendo.