Consumatorii nu au încredere în publicitatea on-line, se arată într-un studiu al Nielsen Company din New York. Potrivit studiului, 63 la sută dintre respondenţi au încredere în reclamele print, spunând că metodele tradiţionale de publicitate rămân printre favoritele lor. 56 la sută dintre consumatori au încredere în spoturile TV şi 26 la sută în mesajele tip banner. Cercetare relevă faptul că reclamele prin telefonia mobilă, considerate următorul mare pas în publicitate, au atras atenţia a doar 18 la sută dintre consumatori.
Pe de altă parte, când vine vorba de recomandări, oamenii se bazează mai mult pe cele personale, făcute de rude sau prieteni. O noutate o reprezintă saltul spectaculos al încrederii în bloguri, care a ajuns la 60 la sută dintre consumatori. Cercetătorii cred că mediile generate de către consumatori vor câştiga tot mai mult din încrederea publicului, deoarece sunt recomandări personale, necenzurate, la care au acces, în acelaşi timp, persoane din mai multe colţuri ale lumii. (E.H.)
Consumatorii nu au încredere în publicitatea on-line, se arată într-un studiu al Nielsen Company din New York. Potrivit studiului, 63 la sută dintre respondenţi au încredere în reclamele print, spunând că metodele tradiţionale de publicitate rămân printre favoritele lor. 56 la sută dintre consumatori au încredere în spoturile TV şi 26 la sută în mesajele tip banner. Cercetare relevă faptul că reclamele prin telefonia mobilă, considerate următorul mare pas în publicitate, au atras atenţia a doar 18 la sută dintre consumatori.
Pe de altă parte, când vine vorba de recomandări, oamenii se bazează mai mult pe cele personale, făcute de rude sau prieteni. O noutate o reprezintă saltul spectaculos al încrederii în bloguri, care a ajuns la 60 la sută dintre consumatori. Cercetătorii cred că mediile generate de către consumatori vor câştiga tot