Microsoft va lansa la jumătatea lunii noiembrie trei noi modele ale playerului Zune care permit actualizarea automată şi în sistem wireless a fişierelor de muzică, fotografiilor sau fragmentelor video, când sunt poziţionate în apropierea unui PC.
Lansarea celor trei gadgeturi este menită să mai „taie” avântul iPod-ului. În SUA, preţul de pornire a celor trei playere va fi de 149 de dolari pentru playerul cu memorie de 4 GB, 199 de dolari pentru cel 8 GB şi 249 de dolari pentru dispozitivul cu memorie de 80 GB. Cele 3 Zune oferă sincronizarea fişierelor media de pe PC cu cele de pe playere, printr-o reţea de tip WiFi, în timp ce bateria micuţului aparat se încarcă.
Compania lui Bill Gates vrea să profite de avantajele popularităţii site-urilor de networking şi să lanseze în acest sens Zune Social, o pagină web unde utilizatorii pot încărca fragmentele muzicale preferate sau pot accesa portofoliul muzical al altor utilizatori. Designul acestui set de playere a fost făcut în totalitate de Microsoft, în condiţiile în care de această parte, în primul val Zune, s-a ocupat compania Toshiba. Flextronics va fi compania care se va ocupa de fabricarea playerelor. Specialiştii în domeniu afirmă că noile dispozitive sunt importante pentru a menţine gradul de satisfacţie a clienţilor actuali, dar nu sunt suficient de performante pentru a reduce decalajul faţă de Apple. (P.B.)
Microsoft va lansa la jumătatea lunii noiembrie trei noi modele ale playerului Zune care permit actualizarea automată şi în sistem wireless a fişierelor de muzică, fotografiilor sau fragmentelor video, când sunt poziţionate în apropierea unui PC.
Lansarea celor trei gadgeturi este menită să mai „taie” avântul iPod-ului. În SUA, preţul de pornire a celor trei playere va fi de 149 de dolari pentru playerul cu memorie de 4 GB, 199 de dolari pentru cel 8 GB şi 249 de dolari pentr