Germanii de la BMW au publicat fotografii si informatii oficiale despre versiunea Sedan a lui M3.
M3 Sedan imprumuta de la versiunea coupe deformarile estetice ale capotei in zona motorului si blocurile optice frontale. Spatele nu a fost insa inspirat din formele lui M3 coupe, stopurile fiind lasate in forma clasica.
De asemenea, modelul mai este dotat si cu un eleron posterior, asezat pe portbagaj, si un difuzor de aer sculptat in spoiler.
A doua versiune de caroserie a clasicei sportive germane a fost dezvoltata din versiunea berlina a Seriei 3, reusind sa aduca cel mai vandut model BMW la performante de superclasa: 4.9 secunde pentru 0-100 km/h, viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic) si un consum de 12.4 litri/100 km.
La capitolul motorizarii, BMW a echipat modelul cu un V8 de 4.0 litri care scoate 400 Nm cuplu maxim si 420 CP.
Germanii de la BMW au publicat fotografii si informatii oficiale despre versiunea Sedan a lui M3.
M3 Sedan imprumuta de la versiunea coupe deformarile estetice ale capotei in zona motorului si blocurile optice frontale. Spatele nu a fost insa inspirat din formele lui M3 coupe, stopurile fiind lasate in forma clasica.
De asemenea, modelul mai este dotat si cu un eleron posterior, asezat pe portbagaj, si un difuzor de aer sculptat in spoiler.
A doua versiune de caroserie a clasicei sportive germane a fost dezvoltata din versiunea berlina a Seriei 3, reusind sa aduca cel mai vandut model BMW la performante de superclasa: 4.9 secunde pentru 0-100 km/h, viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic) si un consum de 12.4 litri/100 km.
La capitolul motorizarii, BMW a echipat modelul cu un V8 de 4.0 litri care scoate 400 Nm cuplu maxim si 420 CP.