Reteaua de bricolaj Bricostore, parte a grupului francez Bresson, estimeaza vanzari de 170 mil. euro in acest an pe piata romaneasca, in crestere cu 23% fata de 2006, in conditiile extinderii cu un magazin in Pitesti pana la finele anului.
Reteaua numara sapte unitati in prezent, patru dintre acestea fiind localizate in Bucuresti. Compania va investi 6 mil. euro in unitatea din Pitesti situata intr-un parc comercial al dezvoltatorului imobiliar Avrig 35.
"In primele sase luni ale acestui an am realizat o cifra de afaceri de 83 de milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 51% fata de perioada similara din 2006", a declarat Isabelle Pleska, directorul general al Bricostore Romania. Evolutia la semestru vine pe fondul deschiderii unui singur magazin in perioada mentionata, in zona comerciala Baneasa din Capitala. Deschiderea Bricostore din centrul comercial Feeria a implicat cea mai mare investitie pe unitate realizata de companie, de 14 mil. euro, acesta fiind insa cel mai mare magazin al retelei, cu o suprafata de 14.500 de metri patrati.
Anul trecut, retailerul a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 65% fata de 2005, pana la valoarea de 138 mil. euro, si un profit net de 17,8 mil. euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante.
"Anul viitor vom deschide patru magazine, din care doua in Braila si Arad. Celelalte locatii nu le putem dezvalui inca, din motive strict imobiliare", a mai spus Isabelle Pleska.
Retailerul Bricostore a anuntat anul trecut ca va merge in locatii invecinate cu alte magazine de dimensiuni mari, precum hipermarketuri, ceea ce va influenta ritmul de extindere al retelei de bricolaj.
Reprezentantii retelei nu exclud continuarea extinderii in Capitala.
"Bucurestiul este o piata cu foarte mare potential, incapatoare, si face parte din planurile noastre