Agenţia de marketing interactiv iLeo, parte a grupului Leo Burnett, îşi extinde serviciile prin înfiinţarea unei divizii de media specializată pe canalele digitale şi modalităţile neconvenţionale de comunicare online. Noua divizie, iLeo Buzz, se ocupă de crearea şi implementarea de strategii media, de negocierea, cumpărarea şi intermedierea spaţiilor publicitare, precum şi de servicii de optimizare, post cumparare şi creaţie. Mugur Pătraşcu, managing partner la iLeo, s
Agenţia de marketing interactiv iLeo, parte a grupului Leo Burnett, îşi extinde serviciile prin înfiinţarea unei divizii de media specializată pe canalele digitale şi modalităţile neconvenţionale de comunicare online.
Noua divizie, iLeo Buzz, se ocupă de crearea şi implementarea de strategii media, de negocierea, cumpărarea şi intermedierea spaţiilor publicitare, precum şi de servicii de optimizare, post cumparare şi creaţie. Mugur Pătraşcu, managing partner la iLeo, susţine că noua divizie vorbeşte nu numai despre optimizarea costurilor, ci şi despre inovaţia în media.
Condusă de Cosmin Nastasa din poziţia de media director, echipa iLeo Buzz este formată din trei oameni şi desfăşoară în prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.
“Prin înfiinţarea iLeo Buzz, compania iLeo a devenit o agenţie interactivă full service, capabilă să acopere profesionist şi integrat intreg spectrul de comunicare de brand pe interactive”, explică Nastasa.
Înfiinţată în 2006, iLeo dezvoltă campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, printre clienţii agenţiei numărându-se Procter & Gamble, InBev România, Philip Morris, Aviva, Danone.
Sursa: Capital