Foto: EvZ
Producatorii auto au facut din masinile pentru femei vedetele SIAB 2007. Masinile de talie mica, sofate pe strazile din Romania de reprezentantele sexului frumos, au ajuns la Salonul International Auto Bucuresti modificate dupa gustul lor: in variante sport si cu portbagaje generoase.
Reprezentantii BMW si Volkswagen, doi dintre producatorii de masini care si-au inclus in politicile de marketing modele destinate femeilor, sustin ca realizarea unor versiuni sport, cu mai multi cai-putere, a venit la solicitarea clientelor.
Numarul din ce in ce mai mare al femeilor care isi conduc propria masina i-a determinat pe expozantii de la Salonul International Auto Bucuresti (SIAB) sa aduca la targ automobile pe gustul soferitelor. Clasicele Mini Cooper produse de BMW sau masinile Beetle ale celor de la Volkswagen au ajuns la Bucuresti in variante noi, mai puternice, si au devenit vedetele Salonului.
Pe langa clasicele variante de masini mici, destinate femeilor, scoase pe piata de producatorii populari, companiile premium au adus modele care, chiar si la stadiul de „concept car” (modele care vor intra in fabricatie in perioada urmatoare), au atras privirile femeilor prezente la salon.
In topul preferintelor: noul Mini Cooper Clubman, mai lung cu 24 de centimetri decat vechiul Mini, cu split doors in loc de haion si cu un pret mai mare cu 2.000 de euro. BMW, producatorul masinii, estimeaza ca peste 50% dintre masinile Clubman vor ajunge la proprietari femei, in ciuda numelui.
Conceput pentru doamne, noul model ofera un spatiu de depozitare al portbagajului cu 100 de litri mai mare decat actualul Mini Cooper si o usa club (care se deschide dinspre fata masinii spre spate) pe partea dreapta, care le va permite mamicilor asezarea in siguranta a copiilor.
O alta masina cu aspect 100a feminin este conce