300.000 de clienti s-au abonat la serviciul de televiziune digitala al Romtelecom în cele 10 luni de la lansarea acestuia, dovedind ca interesul românilor pentru servicii de televiziune digitala de cea mai buna calitate este mare. "Secretul succesului înregistrat cu Dolce se datoreaza pe de o parte, preocuparii noastre de a oferi un continut pe gustul clientilor nostri, iar pe de alta parte, calitatii ireprosabile a sunetului si imaginii, corelate cu tarifele accesibile, care încep acum de la 1,95 euro pe luna. Cu Dolce am facut un pas semnificativ catre zona de continut multimedia, iar cifrele înregistrate la mai putin de un an de la lansare arata ca a fost un pas câstigator. În traditia proiectului Clientul pe locul 1, acest câstig se traduce în egala masura pentru companie si pentru clienti: Câstigi, câstig", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom. Dupa lansarea Dolce, Romtelecom a îmbunatatit permanent grila de programe oferita, din luna septembrie 2007 noi programe si doua noi pachete TV, plus o luna gratuita pentru MAXPAK, fiind furnizate tuturor noilor abonati. Abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special este de numai 1,95 euro, fara TVA, în primul an de contract, pentru clientii Romtelecom. La cererea clientilor, celor 45 de programe incluse în pachetul de baza al serviciului Dolce, Variety, li s-au adaugat gratuit canalele Taraf si Etno. De asemenea, toti clientii Dolce îsi pot adauga acum pe lista de optiuni Kids Pack, un nou pachet dedicat în exclusivitate copiilor, pentru numai 1 euro/luna (fara TVA). Pachetul include 4 canale, dintre care doua în premiera în România: Baby TV si KidsCo, celelalte doua – Jetix si Nickelodeon, fiind deja foarte populare în rândul celor mici. Clientii care se aboneaza la Kids Pack pâna la 15 ianuarie 2008 au abonament gratuit în prima luna de utilizare. Al doilea nou pachet introdus de cu