Romtelecom a atras 300.000 de clienti la serviciul de televiziune digitala Dolce dupa cele 10 luni care au trecut de la lansarea serviciului, a anuntat marti, operatorul de telecomunicatii. Pentru clientii Romtelecom, abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special este de 1,95 euro, fara TVA, in primul an de contract.
„Secretul succesului inregistrat cu Dolce se datoreaza pe de o parte, preocuparii noastre de a oferi un continut pe gustul clientilor nostri, iar pe de alta parte, calitatii ireprosabile a sunetului si imaginii, corelate cu tarifele accesibile, care incep acum de la 1,95 euro pe luna.
Cu Dolce am facut un pas semnificativ catre zona de continut multimedia, iar cifrele inregistrate la mai putin de un an de la lansare arata ca a fost un pas castigator” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
Dupa lansarea serviciului Dolce, operatorul a imbunatatit grila cu noi programe si doua noi pachete TV. Abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special este de 1,95 euro, fara TVA, in primul an de contract, pentru clientii Romtelecom.
Pachetul de baza al serviciului Dolce, Variety, are 45 de programe si de curand au mai fost adaugate gratuit canalele Taraf si Etno.
Pentru un tarif de 1 euro/luna (fara TVA), clientii Dolce pot opta pentru pachetul Kids Pack, dedicat in exclusivitate copiilor. Pachetul include 4 canale, dintre care doua in premiera in Romania: Baby TV si KidsCo, celelalte doua fiind - Jetix si Nickelodeon.
Un nou pachet introdus recent este Hungarian Pack, oferit pentru 0,8 euro/luna (fara TVA), care include: MTV1, MTV2, RTL Klub, Film+ si Duna TV.
Potrivit informatiilor Romtelecom, clientii care se aboneaza la Dolce pana la 15 ianuarie 2008 platesc un tarif de doar 1,95 euro/luna (fara TVA) pe parcursul unui an intreg pentru pachetul