Cu ajutorul agenţiei Saatchi&Saatchi, Raiffeisen Bank a demarat campania de comunicare “Reuşim împreună!”, prin care îşi propune să îşi revitalizeze imaginea şi să îşi redefinească poziţia pe piaţa din România. Saatchi&Saatchi a început să contureze campania înca de la inceputul acestui an, demarând în acest sens o analiză de piaţă, analiza competitiei, trenduri, cercetari de piata şi studii ce exploreaza nevoile si asteptarile o
Saatchi&Saatchi a început să contureze campania înca de la inceputul acestui an, demarând în acest sens o analiză de piaţă, analiza competitiei, trenduri, cercetari de piata şi studii ce exploreaza nevoile si asteptarile oamenilor in legatura cu o banca. Concluzia a fost ca românii simt nevoia sa aiba un partener in banca lor. În acest context, campania porneşte de la ideea “partenerului invizibil”, reprezentat de Raiffeisen Bank, care se implică în visele, proiectele şi dorinţele clienţilor săi, astfel încât lucrurile se întâmplă mai repede sau au un succes sporit.
Campania rulează din 24 septembrie, timp de şase săptămâni, pe TV, outdoor, internet şi în presă. În plus, in toate unitatile Raiffeisen Bank sunt distribuite materiale de promovare si informare.
Sursa: Capital