În prezent, site-ul american este liderul pe segmentul paginilor web cu conţinut video online, pentru că zilnic sunt descărcate de pe acest site 100 de milioane de videoclipuri Cum succesul
În prezent, site-ul american este liderul pe segmentul paginilor web cu conţinut video online, pentru că zilnic sunt descărcate de pe acest site 100 de milioane de videoclipuri
Cum succesul YouTube nu putea trece neobservat, marile companii de media îşi îndreaptă atenţia către noua modalitate de a face bani: site-ul cu conţinut video online.
Astăzi se împlineşte un an de când Google a preluat YouTube, cea mai în vogă destinaţie cu conţinut video online a momentului, pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. În ultimul an s-au schimbat foarte multe lucruri în modalitatea de desfăşurare a megaafacerii YouTube.
În pofida unei cote de piaţă formidabile şi a poziţiei de lider, înaintea unor site-uri de conţinut video online, precum Metacafe, Break.com, Heavy sau Dailymotion, şi mai mulţi afacerişti se gândesc să se aventureze în acest domeniu.
Cei mai mulţi dintre ei au ca singur scop obţinerea de profituri uriaşe de pe urma unor astfel de pagini web. "Molima" site-urilor cu conţinut video pare a fi de nestăvilit, şi îi loveşte pe americani "sub centură". Will Ferrell, unul dintre actorii americani de comedie în vogă, a contribuit decisiv la succesul site-ului online cu clipuri de comedie, FunnyorDie.com.
Asta în timp ce un alt actor de comedie cu mare trecere la public, Harry Shearer, care a jucat în "The Simpsons", este creierul din spatele site-ului MyDamnChannel. Mai mult, există chiar şi o variantă de Youtube cu conţinut pentru persoanele ceva mai evlavioase, cu aplecare către divinitate, GodTube.
Giganţii media urmăresc atent fenomenul YouTube
Succesul de care s-a bucurat YouTube nu a rămas fără ecou în industria entertai