Să ai, la 32 de ani, numele pe firmamentul uneia din primele cinci firme de avocatură din ţară, cum e Popovici Niţu şi Asociaţii, poate fi visul oricărui tânăr avocat. Sau piatra de încercare a carierei. Florian Niţu spune că decizia de rebranding prin care numele său a intrat în titulatura firmei a venit ca o recunoaştere a muncii sale din 2002 – când aceasta a fost reînfiinţată, după separarea de casa rivală Muşat şi Asociaţii – şi până în prezen
Să ai, la 32 de ani, numele pe firmamentul uneia din primele cinci firme de avocatură din ţară, cum e Popovici Niţu şi Asociaţii, poate fi visul oricărui tânăr avocat. Sau piatra de încercare a carierei.
Florian Niţu spune că decizia de rebranding prin care numele său a intrat în titulatura firmei a venit ca o recunoaştere a muncii sale din 2002 – când aceasta a fost reînfiinţată, după separarea de casa rivală Muşat şi Asociaţii – şi până în prezent. Sună pretenţios? Poate că da, dar tânărul avocat spune că s-a ocupat de mananegement încă de la început, a fost implicat mereu în deciziile importante şi, practic, a pus osul, împreună cu colegul Ernest Popovici, la clădirea echipei. Popovici Niţu şi Asociaţii a avut în cei cinci ani de la reînfiinţare o creştere medie anuală de 30%. „Totodată, rebrandingul este materializarea unui principiu esenţial al acestei asocieri, acela al creşterii din interior“.
Iniţial, firma a fost înfiinţată în 1995, iar în 2000 a fuzionat cu casa de avocatură Muşat, însă „mariajul“ avocaţilor a durat doar doi ani. „Brandul era bun, dar după despărţire am rămas doar doi oameni“, îşi aminteşte el.
Niţu vorbeşte relaxat şi, în mod evident, mândru de sine că a reuşit reconstrucţia echipei. Reprezentant al generaţiei ‘90 – 2000, şi-a făcut loc printre „bătrânii rechini“ ai meseriei cu o viziune şi c