Bucureştiul este a 28-a destinaţie de afaceri europeană, într-un clasament realizat de compania de consultanţă Cushman & Wakefield, fiind devansat de Budapesta, Praga sau Varşovia. Principalul atu al capitalei României este reprezentat de costurile scăzute cu forţa de muncă. Tras în jos de infrastructură şi de calitatea vieţii, Bucureştiul reuşeşte, totuşi, să avanseze cu o treaptă faţă de anul 2006. Deloc surprinzător, Praga este cel mai bine poziţionat ora�
Bucureştiul este a 28-a destinaţie de afaceri europeană, într-un clasament realizat de compania de consultanţă Cushman & Wakefield, fiind devansat de Budapesta, Praga sau Varşovia. Principalul atu al capitalei României este reprezentat de costurile scăzute cu forţa de muncă.
Tras în jos de infrastructură şi de calitatea vieţii, Bucureştiul reuşeşte, totuşi, să avanseze cu o treaptă faţă de anul 2006. Deloc surprinzător, Praga este cel mai bine poziţionat oraş din centrul şi estul Europei, ocupând locul al 14-lea în clasamentul european, urmată de Varşovia, pe poziţia 18, ambele în coborâre cu o treaptă. Pe de altă parte, conform reprezentanţilor Cushman & Wakefield, Bucureştiul, alături de Istanbul şi Moscova, reprezintă cele mai importante oportunităţi de dezvoltare a afacerilor din zona emergentă europeană. „Bucureştiul creşte din punctul de vedere al capacităţii de a acomoda businessul în strânsă legătură cu dezvoltarea economică şi regională. De asemenea, intrarea României în UE reprezintă o garanţie pentru multe dintre aspectele luate în considerare de companii în momentul în care decid localizarea afacerilor lor“, declară pentru Capital Răzvan Gheorghe, general manager al Cushman & Wakefield Activ Consulting.
De altfel, capitala României, alături de oraşe precum Geneva (locul 12, în urcare cu opt poziţii), Lyon (17) sau Manches