- Diverse - nr. 198 / 10 Octombrie, 2007 Pentru ca domnul Roiban ne cere si noua ajutorul, cel mai potrivit ni s-a parut sa vorbim chiar cu reprezentantii firmei care au instalat interfonul. Acestia au confirmat solicitarea de a interveni, dar sustin ca, atunci cand lucratorii s-au prezentat la domnul Roiban acasa, acesta le-a adus injurii si i-a scos afara, afland ca interventia trebuie platita. "Intr-adevar, noi am instalat interfonul in acel bloc, dar nici la nivel de asociatie de proprietari, nici la nivel de scara, nu s-a dorit incheierea unui contract de service cu noi, dupa expirarea termenului de garantie, situatie in care s-a ajuns acum. In aceste conditii, daca apar probleme, putem interveni fie noi, fie alta firma specializata, desigur contra cost. (Prin urmare, asa cum sustine si OPC, remedierea o poate efectua oricare alta firma, nu exista exclusivitate _ n.n.). Dupa ce ne-a alungat lucratorii, domnul Roiban s-a prezentat la noi, cerandu-ne imperios sa-i remediem defectiunea. Desi nu avem nici o obligatie contractuala fata de dansul si chiar daca ne-a adresat injurii, am stabilit ca vom trimite din nou specialistii la dansul acasa, lucru care s-a si intamplat. Pentru ca nu a raspuns nimeni la usa, lucratorii nostri i-au lasat un bilet, in sensul de a lua legatura telefonic cu noi pentru a stabili o noua programare (fapt confirmat si de domnul Roiban). Dar, in loc sa tina legatura cu noi, observam ca ne-a reclamat si la ziar. Cu toate acestea, ramanem deschisi fata de problema dansului, suntem dispusi sa intervenim dar, daca va continua sa ne denigreze firma, ne rezervam dreptul de a-l actiona in justitie". Prin urmare, exista toate premisele ca lucrurile sa fie rezolvate pe cale amiabila, fara stres si fara alte invinuiri, singura conditie fiind colaborarea reciproca. L.P. - Diverse - nr. 198 / 10 Octombrie, 2007 Pentru ca domnul Roiban ne cere si nou