Secretariatul General al Guvernului impreuna cu Agentia Nationala pentru Romi (ANR) au lansat miercuri, intr-o conferinta de presa, o campanie sociala impotriva discriminarii romilor care are scop informarea si constientizarea publicului asupra problemelor acestora.
Campania sociala are sloganul "Discriminarea romilor se invata acasa. Cunoaste-i inainte sa-i judeci!" si face parte din proiectul Phare "Consolidarea Capacitatii Institutionale si Dezvoltarea de Parteneriate pentru Imbunatatirea Perceptiei si Conditiilor Romilor".
Responsabilul proiectului, Medana Mihuta, a declarat miercuri, pentru NewsIn, ca bugetul investit in aceasta campanie este de 200.000 de euro.
Campania va rula in presa incepand cu data de 10 octombrie si pana la sfarsitul anului si va fi promovata pe canalele TV, radio, presa scrisa, outdoor, online, dar si prin evenimente speciale si dezbateri publice.
Presedintele ANR, Gruia Bumbu, a declarat ca aceasta campanie are ca scop informarea si constientizarea publica asupra problemelor romilor. "Discriminarea romilor nu este un fenomen special. Vorbim de o atitudine generalizata si de o situatie pe care o putem rezolva doar lucrand in dublu sens, asa cum si-a propus proiectul nostru, pe de o parte incercand sa recuperam diferentele sociale dintre romi si restul populatiei, pe de alta parte creand un mediu ne-discriminator, propice incluziunii romilor", a declarat presedintele ANR, Gruia Bumbu.
Campania sociala impotriva discriminarii romilor face parte din proiectul Phare "Consolidarea Capacitatii Institutionale si Dezvoltarea de Parteneriate pentru Imbunatatirea Perceptiei si Conditiilor Romilor", implementat de Secretariatul General al Guvernului si lansat in luna octombrie 2006. Bugetul total alocat acestui proiect este de 4,5 milioane de euro.
Secretariatul General a