De la servicii financiare, cafenele si pana la oferte de vacanta sau benzinarii, retelele de hipermarketuri testeaza tot mai multe metode de atragere a clientilor, mizand nu doar pe preturi, ci si pe servicii complementare vanzarii bunurilor de larg consu
Marindu-si oferta de servicii, operatorii de hipermarketuri vor sa-si convinga clientii sa petreaca mai mult timp in magazinele lor.
Carrefour, cea mai mare retea de hipermarketuri dupa valoarea vanzarilor, a anuntat recent o politica mai agresiva de marketing, care nu se va focusa doar pe preturi. De la servicii financiare, cafenele si pana la oferte de vacanta sau benzinarii, retelele de hipermarketuri testeaza tot mai multe metode de atragere a clientilor, mizand nu doar pe preturi, ci si pe servicii complementare vanzarii bunurilor de larg consu
Marindu-si oferta de servicii, operatorii de hipermarketuri vor sa-si convinga clientii sa petreaca mai mult timp in magazinele lor.
Carrefour, cea mai mare retea de hipermarketuri dupa valoarea vanzarilor, a anuntat recent o politica mai agresiva de marketing, care nu se va focusa doar pe preturi.