Productia modelului Logan in Iran este incetinita, deoarece componentele pe care constructorul francez de automobile le preia de la furnizorii iranieni sunt de slaba calitate, spun oficialii Renault, citati de NewsIn.
Oficialii constructorului francez afirma ca au probleme cu cinci dintre cei 45 de subcontractori iranieni. Componentele pe care Renault le importa nu au in schimb nicio problema legata de calitate, iar compania spera sa recupereze in scurt timp intarzierile.
Renault produce pe piata iraniana modelul Logan, sub numele de Tondar-90. Comenzile totale se ridica la 85.000 de automobile, pe care posesorii le vor primi pana la sfarsitul anului iranian, la 20 martie 2008, potrivit oficialulor companiei franceze.
Modelul Tondar este comercializat in Iran in trei versiuni, cu preturi cuprinse intre 6.750 si 8.600 euro. Producatorii de stat iranieni Saipa si Iran Khodro, care fabrica Loganul pentru Renault, au construit pana acum 5100 de masini, dintre care 4100 au fost deja livrate.
Vanzarile de automobile noi s-au triplat in Iran in ultimii cinci ani, iar in 2006 s-au apropiat de un milion de unitati.
Automobilele Renault au fost asamblate pentru prima oara in Iran in 1975 de catre producatorul SAIPA. Iran este a saptea tara in care grupul Renault produce Logan, dupa Romania, Rusia, Maroc, Columbia, India si Brazilia.
Productia modelului Logan in Iran este incetinita, deoarece componentele pe care constructorul francez de automobile le preia de la furnizorii iranieni sunt de slaba calitate, spun oficialii Renault, citati de NewsIn.
Oficialii constructorului francez afirma ca au probleme cu cinci dintre cei 45 de subcontractori iranieni. Componentele pe care Renault le importa nu au in schimb nicio problema legata de calitate, iar compania spera sa recupereze in scurt timp i