Clubul Voltin al Asociatiei Nationale Romania - Franta "Louis Pasteur" - filiala Braila deruleaza un proiect inedit la nivelul municipiului. Nu mai putin de 25 de elevi si studenti au intrat in competitia pentru realizarea "Brandului european al tinerilor braileni".
Tinerii au participat deja la o tabara de pregatire la Sarata Monteoru, in perioada 26 - 30 septembrie unde au invatat despre: valorile tinerilor europeni, bazele marketingului, branding, publicitate, relatii publice. Cursurile au fost sustinute de Iulia Vadeanu si de Andra Baltoiu, specialisti in cadrul unor companii multinationale de publicitate si distributie. Tinerii lucreaza in 5 echipe si au primit asistenta si consultanta pentru realizarea brandurilor. Planul de actiune include: viziune, strategie, ideea de campanie - conceptul de comunicare, crearea identitatii vizuale - executie. Pot spune ca tinerii au fost extrem de entuziasmati de acest proiect. Au inteles care este scopul actiunilor si lucreaza cu mare usurinta pentru realizarea obiectivelor. Eu am primit semnale din partea lor mai demult. Tinerii erau dornici sa stie ce ii reprezinta in context national, dar si european", ne-a declarat Adriana Vadeanu, presedinte al ANMRF "Louis Pasteur" - Club Voltin.
Obiectivul specific al proiectului consta in facilitarea asimilarii de catre tinerii braileni a valorilor tinerilor din Uniunea Europeana, pornind de la cunoasterea si recunoasterea valorilor specifice comunitatii locale. De rezultatele actiunilor celor 5 echipe vor beneficia aproximativ 20.000 de tineri din municipiul Braila, cu virste cuprinse intre 16 si 25 de ani.
Prezentarea brandului cistigator va avea loc in Grecia
Cele 5 echipe vor sa transforme violenta in pace cu ajutorul valorii europene numite toleranta, egoismul in solidaritate respectind principiul "egalitatii de