Piaţa imobiliară a fost mereu o oportunitate concretă de lansare şi dezvoltare în afaceri. Mărturie în acest sens stau milionarii în dolari din România şi din regiune, care de la un an la altul îşi dezvoltă afacerile în domeniu. Până la atingerea unei averi impresionante şi la dezvoltarea afacerii imobiliare în mai multe direcţii (construcţia propriilor locuinţe, investiţia masivă în propriile terenuri etc.), vă puteţi orienta către înfiinţarea unei agenţii imobiliare. Cu toate că în oraş sunt deja foarte multe agenţii imobiliare, concurenţa nu ar trebui să vă sperie prea tare, mai ales că la baza afacerilor imobiliare stau, potrivit specialiştilor din domeniu, terenurile. „Afacerile imobiliare sunt la baza economiei. Chiar dacă este concurenţă foarte mare, afacerea este foarte profitabilă“, a declarat Nicolae Pătraşcu, directorul Uniunii Patronale a Agenţiilor Imobiliare (UPAI) „Oltenia“.
„E nevoie de foarte multă muncă şi de servicii calitative“ Potrivit acestuia, la baza afacerii cu o agenţie imobiliară stă seriozitatea, mai ales că majoritatea clienţilor cumpără sau vând o singură dată o locuinţă şi este extrem de important să ştii să-i mulţumeşti. „E nevoie de foarte multă muncă şi de servicii calitative oferite pentru că în acest domeniu se merge pe referinţe“, a spus Nicolae Pătraşcu. Acesta a explicat că orice client mulţumit poate aduce alţi doi - trei clienţi. În plus, pentru a avea succes trebuie să vizaţi contractele de exclusivitate, acestea făcând, de multe ori, diferenţa între o „agenţie de elită şi una de pluton“. În acest sens, este obligatoriu să fii în permanenţă la curent cu noutăţile din domeniu. „De aceea trebuie să verifici ca informaţiile din ziar să fie veridice şi să fie în timp real“, a adăugat Nicolae Pătraşcu.
Serviciile oferite de agenţiile imobiliare Serviciile oferite trebuie să fie nu numai de calitate, ci şi diversifi