Nu a trecut nici o lună de când carosabilul de pe Bulevardul Iancu de Hunedoara a fost lărgit, asfaltat şi predat în mare viteză Primăriei Capitalei, aşa cum ceruse Adriean Videanu. Primarul Capitalei promisese că toate lucrările la carosabil se vor încheia înainte de începerea Anului Şcolar, adică până în 17 septembrie. Chiar vizavi de sediul Guvernului, pe bulevardul Iancu de Hunedoara, lucrările au încurcat multă vreme accesul maşinilor spre Ştefan cel Mare din Piaţa Victoriei.
După controale făcute chiar de primar în timpul nopţii asfaltarea a fost finalizată la timp, iar până ieri, circulaţia se desfăşura mai uşor, pe două benzi. Pentru că societatea Apa Nova s-a apucat să spargă asfaltul abia turnat şi a blocat cu lucrările de intervenţie una din benzile arterei de circulaţie. Cum e vorba despre o lucrare de necesitate, Apa Nova avea obligaţia să spargă şi să intervină la reţele. Singura vină pentru spargerea prematură a carosabilului o poartă tot Direcţia de Infrastructură a municipalităţii, pentru că nu are o strategie clară de refacere a infrastructurii, inclusiv a celei subterane a oraşului.
Grăbiţi să cheltuiască banii pe lucrări „la vedere” şi care dau bine înaintea alegerilor, responsabilii din primărie „uită” de zecile de mii de kilometri de conducte putrede ale oraşului, care ar trebui înlocuite măcar odată cu reabilitarea străzilor. Iar cei care suportă atât cheltuielile, gazele toxice emanate în aer şi traficul greoi sunt tot bucureştenii. (T.L.V.)
Nu a trecut nici o lună de când carosabilul de pe Bulevardul Iancu de Hunedoara a fost lărgit, asfaltat şi predat în mare viteză Primăriei Capitalei, aşa cum ceruse Adriean Videanu. Primarul Capitalei promisese că toate lucrările la carosabil se vor încheia înainte de începerea Anului Şcolar, adică până în 17 septembrie. Chiar vizavi de sediul Guvernului, pe bulevardul Iancu de Hunedoar