In lumea ceasurilor care se lauda cu traditii de zeci sau chiar sute de ani, Bell & Ross e un brand adolescent (doar paisprezece ani). Pe de alta parte, putine sunt marcile care pot spune ca salveaza vieti, precum B&R. Ceasurile lor sunt faimoase printre piloti, astronauti, scufundatori sau trupele anti-tero care dezamorseaza bombe, iar profesionistii din aceste domenii nu le folosesc doar ca accesorii, ci si ca instrumente de care depind vieti. Printre clientii B&R se numara NATO, Securitatea civila franceza sau participantii la misiunile Mir.
Bell & Ross a fost lansat in 1993, cand doi prieteni buni fara nicio legatura cu orologeria s-au asociat cu o marca de prestigiu. Doi amici care se stiau de pe bancile scolii, Bruno Belamich ("Bell"), designer, si Carlos A. Rosillo ("Ross"), finantist, au apelat la ajutorul brandului Sinn, creat de germanul Helmut Sinn, pilot si instructor de zbor devenit de nevoie fabricant de ceasuri. Sinn era nemultumit de ceasurile existente in domeniul sau, astfel ca incepuse sa creeze el insusi altele, mai exacte, imbinand stiinta cu orologeria. Sinn a colaborat cu Bell & Ross din 1993 pana in 2002, cand acestia din urma au inceput productia independenta in La Chaux-de-Fonds, Elvetia. In 1998 in randul actionarilor Bell & Ross a intrat Chanel Horlogerie.
La B&R, designeri si specialisti din aviatie si centre spatiale au lucrat inca de la inceput la o serie de ceasuri care sa vina in ajutorul oamenilor cu profesii "extreme". Brandul nu se adreseaza numai profesionistilor, ci si clientilor care intra in joc: probabil ca orice cumparator viseaza sa se simta precum un aviator sau cosmonaut, odata cu prinderea ceasului la mana. In acest scop, aventurierii pot alege unul dintre "instrumentele militare" pentru civili.
Bruno Belamich si Carlos A. Rosillo isi promisesera inca din tinerete sa lucreze impreuna daca vor