Fostul director de comunicare de la Media Pro Interactiv a lansat o firmă care vinde publicitate pe bloguri şi site-uri. La 27 de ani, Ionuţ Oprea este un unul dintre "bătrânii" blogosferei Fostul director de comunicare de la Media Pro Interactiv a lansat o firmă care vinde publicitate pe bloguri şi site-uri.
La 27 de ani, Ionuţ Oprea este un unul dintre "bătrânii" blogosferei româneşti. După ce a adulmecat business-ul din mari companii, el a lansat prima agenţie de marketing on-line din România, reuşind să colaboreze cu faimoasa companie de comunicare Evensys.
Adevărul: Ai renunţat, spre surprinderea multor persoane din domeniul on-line, la postul de director de comunicare pe care îl aveai la Media Pro Interactiv. De ce?
Ionuţ Oprea: Nu am renunţat la comunicarea on-line. Practic, serviciile pe care le ofer sunt aceleaşi, doar că acum folosesc şi blogurile, mai bine zis împletesc strategia de marketing cu acest canal auxiliar de comunicare.
- Şi totuşi, de ce ai plecat de sub aripa confortabilă a lui Adrian Sârbu (proprietar Media Pro - n.r.) şi de ce tocmai blogurile?
Nu am căutat niciodată un loc călduţ în care să stau fără griji şi să intru în rutină. Orice poziţie ca aceasta, cu cât e mai înaltă cu atât are nişte responsabilităţi mai mari şi limite mai rigide. Deşi am avut ocazia să mă ocup de proiecte importante, mi-am dat seama ca eram limitat şi că nu puteam să fac tot ce ceea îmi doream. Practic, riscul despărţirii nu a fost atât de mare: dacă vreau, aş putea oricând să mă întorc la Media Pro Interactiv.
- Dar despărţirea de Orlando Nicoară cum a fost (director general la Media Pro Interactiv - n.r.)?
Am lucrat foarte bine cu Orlando şi ne-am despărţit în condiţii relativ bune. Fiecare a înţeles că celălalt vrea altceva. Nu au fost neînţelegeri sau certuri, dar nu te poţi gândi că toţi cei cu care