Grupul K Tech-Ultra Pro, care detine reteaua de magazine IT Ultra Pro Computers, a investit 1,5 milioane de dolari in noul magazin online upshop.ro, care este asteptata sa genereze in acest an 5-7% din veniturile totale ale grupului.
Investitia presupusa de lansarea magazinului upshop.ro a fost infiintarea unui call-center care se va ocupa de partea de comenzi, consultanta si servicii post-cumparare, platforma de e-tail (comert online) si stocuri de produse.
"Pentru anul viitor, estimam ca vanzarile online prin UpShop vor atinge 20 de milioane de dolari, datorita dezvoltarii departamentelor noastre, precum si pietei", a declarat Ciprian Scarlat, directorul diviziei online UpShop.
El a precizat ca UpShop, care numara in prezent 30 de angajati, este o entitate juridica separata, membra a grupului K Tech Electronics.
"Magazinul virtual upshop.ro reprezinta un raspuns la tendinta generala a pietei IT&C, de a valorifica potentialul urias al vanzarilor online. Divizia upshop.ro vizeaza clientii din piata online, completand reteaua de retail Ultra PRO Computers", a adaugat Scarlat.
Compania si-a propus lansarea unei platforme online destinate clientilor din mediul business si infiintarea unei divizii de vanzari directe catre clientii corporatisti. De asemenea, UpShop urmeaza sa introduca si vanzarea in rate si leasing si sa extinda gama de produse.
Grupul a obtinut in primele noua luni ale acestui an o cifra de afaceri de circa 62 de milioane de dolari, urmand ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la 105 milioane de dolari, in crestere cu 20% fata de 2006, cand a consemnat afaceri de 84,2 mil. $.
"In trimestrul patru al anului, cand vin sarbatorile de iarna, vanzarile noastre vor avea cea mai mare pondere din intregul an", a declarat Catalin Butolo, directorul de marketing al grupului.
Scarlat a precizat ca aprecie