Subsidiara grupului portughez, care a pierdut cursa pentru privatizarea BCR, vrea o cotă de piaţă de 2% până în 2011. După o investiţie de tip greenfield de 40 milioane de euro, Millennium Subsidiara grupului portughez, care a pierdut cursa pentru privatizarea BCR, vrea o cotă de piaţă de 2% până în 2011.
După o investiţie de tip greenfield de 40 milioane de euro, Millennium Bank, subsidiara românească a grupului portughez Millennium bcp, şi-a făcut ieri lansarea oficială, obiectivul anunţat fiind o cotă de piaţă de circa 2%, în 2011. Oficialii băncii susţin că nu mizează pe preţuri, ci pe calitatea serviciilor şi rapiditate.
Millennium Bank a pornit la drum cu 39 de sucursale deschise în nouă mari oraşe ale ţării, cu aproape 500 de angajaţi, cu o medie de vârstă de 29 de ani. De altfel, imaginea creată băncii vrea să transmită mesajul unei instituţii care te primeşte cald şi familial. La capitolul servicii, conducerea anunţă că atuul pe care mizează este calitatea serviciilor. "Nu o să ne batem în preţuri cu nimeni, calitatea serviciilor este foarte importantă pentru noi. Punem accentul pe satisfacerea clientului şi pe rapiditatea în acţiuni", a declarat, pentru "Adevărul", Dan Sandu, director general adjunct al Millennium Bank.
Banca merge în pierdere până în 2011
Banca se va axa pe segmentul de companii mari şi mijlocii, cel destinat populaţiei şi piaţa de servicii financiare, acestea fiind elementele-"cheie" ce vor reprezenta banca pe piaţa românească, declară la rândul său preşedintele consiliului de administraţie al băncii-mamă, Filipe de Jesus Pinhal.
"Vom fi o bancă universală cu o gamă de produse completă şi vom fi agresivi din punct de vedere comercial", a adăugat directorul general al Millennium Bank România, Jose Toscano. Cât priveşte activitatea de retail, Millenium a obţinut deja aprobarea BNR privind "relaxarea