Veniturile PepsiCo, al doilea mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, au crescut cu 11% in trimestru al treilea, la 10,17 miliarde de dolari, in timp ce profitul net a atins 1,74 miliarde de dolari, depasind previziunile analistilor. La imbunatatirea rezultatelor au contribuit vanzarile ridicate de snackuri si bauturi, precum si cotatia scazuta a dolarului, care a compensat costul mare al materiilor prime. Profitul net al grupului a urcat in trimestrul incheiat la 8 septembrie la 1,74 de miliarde de dolari, de la 1,49 de miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Compania a reiterat obiectivul privind un profit anual de cel putin 3,35 dolari pe actiune, in timp ce analistii anticipeaza un profit de 3,38 dolari pe actiune. Pentru a reduce declinul vanzarilor de pe piata din Statele Unite, PepsiCo a diversificat portofoliul de produse, intrucat consumatorii americani prefera bauturile considerate mai sanatoase, precum ceaiurile si apa imbuteliata.
Veniturile PepsiCo, al doilea mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, au crescut cu 11% in trimestru al treilea, la 10,17 miliarde de dolari, in timp ce profitul net a atins 1,74 miliarde de dolari, depasind previziunile analistilor. La imbunatatirea rezultatelor au contribuit vanzarile ridicate de snackuri si bauturi, precum si cotatia scazuta a dolarului, care a compensat costul mare al materiilor prime. Profitul net al grupului a urcat in trimestrul incheiat la 8 septembrie la 1,74 de miliarde de dolari, de la 1,49 de miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Compania a reiterat obiectivul privind un profit anual de cel putin 3,35 dolari pe actiune, in timp ce analistii anticipeaza un profit de 3,38 dolari pe actiune. Pentru a reduce declinul vanzarilor de pe piata din Statele Unite, PepsiCo a diversificat portofoliul de produse, intrucat consumator