Companiile avizate de catre “arbitrul pietei de pensii private” sa activeze pe piata pensiilor private au ales televiziunea drept principalul canal media pentru promovarea fondurilor de pensii administrate privat si au investit aici milioane de euro, spun oficialii acestor companii, citati de NewsIn.
Valoarea investitiilor menite sa atraga in special cat mai multi salariati sub 35 de ani se ridica la zeci de milioane de euro, sume de peste trei milioane de euro fiind aocate de catre administratori precum Aviva, Allianz si ING.
Conform reprezentantilor companiei, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat a investit in publicitatea pentru pensiile private un total de patru milioane de euro, cea mai mare parte a investitiilor luand drumul reclamelor televizate.
Aviva lucreaza cu agentia de publicitate Punct Advertising, pentru creatie, cu GMP PR, pentru relatii publice si cu agentia Starcom, pentru cumpararea de spatiu media.
Campania pentru fondul de pensii se desfasoara in perioada septembrie 2007 - ianuarie 2008 pe TV, radio, internet, presa scrisa, indoor, outdoor si suporturi media neconventionale. Potrivit declaratiilor oficiale, spotul TV la pensiile private Aviva ruleaza pe zece canale de televiziune.
Administratorul fondului Allianz-Tiriac Pensii Private sustine ca a alocat pentru promovare peste patru milioane euro si la fel cea mai mare parte a banilor s-au dus catre spoturile TV.
Companiile care se ocupa de promovarea acestui fond sunt Graffiti BBDO, pentru creatie, Media Direction, pentru media si agentia Pleon Graffiti, pentru PR, toate trei agentiile facand parte din grupul BBDO Romania.
Mai mult de trei milioane de euro a investit si compania care administreaza ING Fond de Pensii, promovarea fiind atat pentru pensile private cat si pentru cele facultative