Curiero, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de curierat, a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 10,5 milioane euro, in crestere cu aproximativ 230% fata de intervalul ianuarie - septembrie 2006.
"Serviciul de curierat postal a inregistrat cea mai mare crestere dintre toate serviciile oferite de Curiero, crescand cu 353%, pana la o cifra de afaceri de 5,3 milioane euro", a declarat presedintele companiei, Bogdan Carcu.
Curiero inregistreaza astfel cea mai dinamica crestere si urca o pozitie in piata de curierat intern, ajungand pe locul 3, dupa Cargus si Fan Courier. Obiectivul stabilit pentru 2009: o cifra de afaceri de 60 de milioane euro si locul 1 in piata.
"Pentru 2009 vizam o cifra de afaceri de 60 milioane euro. Ceea ce ne face sa credem ca ne vom atinge obiectivul este cresterea pe care a inregistrat-o compania de la an la an, precum si planul nostru pentru urmatorii ani", a explicat Carcu. Acesta a mai precizat ca valoarea pietei autohtone de curierat se va ridica anul acesta la aproximativ 170 - 180 milioane euro, iar in 2008 cresterea va depasi 40%.
Majorarea tarifelor
"De la 1 octombrie am decis majorarea tarifelor cu 10 pana la 30% pentru serviciile noastre, in functie de volumele clientilor. Chiar si dupa operarea majorarilor, vom continua sa avem preturi mai mici decat competitorii nostri, deoarece ei au anuntat majorari de preturi mult mai consistente", a declarat Bogdan Carcu, care a pus majorarea tarifelor pe seama cresterii costurilor de operare. “Curieratul este un business cu marje mici si volume mari”, a punctat presedintele Curiero.
"O firma de curierat din Romania livreaza circa 25 de colete pe zi, de trei ori mai putin decat se livreaza in alte tari europene. Aceasta se intampla din cauza infrastructurii slab dezvoltate precum si din cauza distantelor mari pe care