Schimbare la faţă şi, că aşa se poartă, schimbare la culoare. Adică B1TV şi-a luat la revedere de la el însuşi şi a spus bun venit unui b1 rebranduit. În teme cromatice de verde fosforescent, micuţa televiziune de pe Calea Victoriei a suferit schimbări majore de imagine. Logo nou, „mult mai apropiat de oameni, urban, simplu” şi, după cum l-a descris Liana Stanciu, trendy.
B1 promite emisiuni noi, prezentatori tineri, capabili, inteligenţi şi o grilă de programe gândită pentru oamenii cu simţul umorului dezvoltat şi curioşi din fire. La toate astea se adaugă şi renovarea sediului, începând cu echipamente, microfoane şi terminând cu mobila. Un rebranding foarte amplu, care vrea să şteargă aproape toate urmele lăsate de defuncta B1TV şi să scoată în evidenţă noul şi proaspătul post b1.
Directorul general Dragoş Marinescu a precizat faptul că această rebranduire a fost o necesitate şi, tocmai de aceea, canalul va fi unul „surprinzător, viu şi creativ, fără să fie agresiv”. Iulian Puiu, Directorul Creativ al agenţiei Re:ply, care s-a ocupat în totalitate de relansare, a punctat faptul că efectele schimbării vor fi date nu numai de restructurarea imaginii postului în media, ci şi de schimbarea modului în care se adresează publicului, prin noile emisiuni.
Radu Moraru priveşte cu seninătate către viitor şi consideră că, într-o perioadă în care posturile tv apar recum ciupercile după ploaie, această relansare este o dovadă de curaj şi ambiţie. Mai ales pentru că o mare parte dintre români s-au îndreptat către ţările calde, drept urmare nu mai are cine să se uite la televizor. Întrebat despre audienţa la care se aşteaptă după această campanie, Naşul a declarat pe ton glumeţ că se aşteaptă la o cotă de 30%.
Grila nouă va conţine emisiuni proaspete precum Taboo, Dependenţi de cinema, Animus şi Anima sau Poveşti de viaţă. Canalul tv va produce şi două noi