Începând cu data de 19 octombrie, Şcoala Asociaţiei Internaţionale de Advertising îşi redeschide porţile pentru cei care aspiră la industria de marketing şi comunicare. Cursurile se adresează profesioniştilor din domeniu şi sunt oferite la standarde internaţionale, fiind susţinute de către personalităţi ale industriilor de profil din România şi din străinătate. Şcoala va avea trei module pentru diferite niveluri de specializare: juniori, seniori şi directori. Înscrierea în program se face la sediul IAA din Calea Victoriei, Nr 126, et 3, Bucureşti, cu un dosar care include un formular tip, cv şi poză, trei eseuri pe teme date, plus achitarea unei taxe fixe.
„IAA School of Marketing & Communications” este rezultatul parteneriatului dintre IAA România şi Codecs, lider pe piaţa românească de training şi cursuri alternative, la care s-a adăugat expertiza companiilor D&D Research şi Crescent HR. International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. (B.T.)
Începând cu data de 19 octombrie, Şcoala Asociaţiei Internaţionale de Advertising îşi redeschide porţile pentru cei care aspiră la industria de marketing şi comunicare. Cursurile se adresează profesioniştilor din domeniu şi sunt oferite la standarde internaţionale, fiind susţinute de către personalităţi ale industriilor de profil din România şi din străinătate. Şcoala va avea trei module pentru diferite niveluri de specializare: juniori, seniori şi directori. Înscrierea în program se face la sediul IAA din Calea Victoriei, Nr 126, et 3, Bucureşti, cu un dosar care include un formular tip, cv şi poză, trei eseuri pe teme date, plus achitarea unei ta