Autoritatiile clujene vor sa devieze traseul autostrazii urbane care va lega fabrica Nokia de la Jucu de Autostrada Transilvania. Acestia considera ca daca viitoarea sosea va trece prin comuna Floresti se va suprapune peste o de proiectele de dezvoltare urbana ale judetului.
Conform proiectului initial autostrada urbana ar urma sa aiba 39.3 km si cate 3 benzi pe fiecare sens cu o latime de 3,75 kilometri. Parte carosabila cu o latime totala de 22, 50 metri va permite o viteza de deplasare medie de 100 de kilometrii pe ora.
Autostrada urbana va dispune de 12 noduri rutiere primul fiind situat la Luna punct de intersectie cu Autostrada Transilvania tronsonul 2B, iar ultimul in zona platformei industriale Jucu.
Reprezentantii consiliului Cluj sustin ca autostrada urbana ar trebui deviata spre nordul orasului (Zona Baciu). Principalul motive ar fi acela ca municipalitatea clujeana a aprobat un studiu de fezabilitate petru un inel ocolitor care ar urma sa parcurga zona de sud a orasului.
De asemnea primarul din Floresti se teme ca noua autostrada sa nu impiedice derularea unor proiecte imobiliare in derulare.
Compania care se ocupa de proiectarea viitoarei sosele va trebui sa prezinte un plan de executie pana in februarie 2008.
Pentru etapa de consultanta si proiectare a aprobat alocarea a 1,2 milioane de lei, costul total al lucrarilor fiind evaluate la 190 de milioane de euro. Autoritatiile clujene vor sa devieze traseul autostrazii urbane care va lega fabrica Nokia de la Jucu de Autostrada Transilvania. Acestia considera ca daca viitoarea sosea va trece prin comuna Floresti se va suprapune peste o de proiectele de dezvoltare urbana ale judetului.
Conform proiectului initial autostrada urbana ar urma sa aiba 39.3 km si cate 3 benzi pe fiecare sens cu o latime de 3,75 kilometri. Parte carosabila