Un proiect născut în urma colaborării dintre IBM şi compania ce a creat SecondLife, Linden Lab, ar putea să revoluţioneze jocurile tip environ prin deschiderea graniţelor virtuale. Companiile vor să creeze “unelte” ce pot fi folosite în orice environment online şi personaje universale pentru toate lumile virtuale existente.
În mod normal, un avatar creat pentru o lume virtuală, care poate fi un joc sau un sistem de tipul SecondLife, nu poate fi transferat în alte spaţii din universul cibernetic. Proiectul iniţiat de IBM şi Linden Lab are ca scop simplificarea navigării in diferite locaţii virtuale, precizează BBC într-un comunicat. Astfel internauţii nu vor mai fi nevoiţi să creeze mai mult de un personaj universal valabil pentru toate lumile. Explicaţia acestei strategii riscante vine de la Colin Parris, din partea IBM, care recunoaşte că mişcarea era una logică şi trebuia să vină din partea cuiva. (A.E.I.)
Un proiect născut în urma colaborării dintre IBM şi compania ce a creat SecondLife, Linden Lab, ar putea să revoluţioneze jocurile tip environ prin deschiderea graniţelor virtuale. Companiile vor să creeze “unelte” ce pot fi folosite în orice environment online şi personaje universale pentru toate lumile virtuale existente.
În mod normal, un avatar creat pentru o lume virtuală, care poate fi un joc sau un sistem de tipul SecondLife, nu poate fi transferat în alte spaţii din universul cibernetic. Proiectul iniţiat de IBM şi Linden Lab are ca scop simplificarea navigării in diferite locaţii virtuale, precizează BBC într-un comunicat. Astfel internauţii nu vor mai fi nevoiţi să creeze mai mult de un personaj universal valabil pentru toate lumile. Explicaţia acestei strategii riscante vine de la Colin Parris, din partea IBM, care recunoaşte că mişcarea era una logică şi trebuia să vină din partea cuiva. (A.E.I.)