CFR Calatori ar putea achizitiona trenuri Bombardier hibride, cu propulsie electrica, dar si diesel, peste o perioada de aproximativ doi ani, termen la care vor incepe majoritatea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii feroviare.
"Aceste trenuri ne-ar fi necesare in doi ani, pentru ca odata cu lucrarile de infrastructura vor exista intreruperi de alimentare la retelele electrice, iar datorita propulsiei atat electrice, cat si diesel trenurile pot fi exploatate indiferent de conditii", a declarat Ion Mihai, director adjunct al CFR Calatori. CFR Calatori ar putea achizitiona trenuri Bombardier hibride, cu propulsie electrica, dar si diesel, peste o perioada de aproximativ doi ani, termen la care vor incepe majoritatea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii feroviare.
"Aceste trenuri ne-ar fi necesare in doi ani, pentru ca odata cu lucrarile de infrastructura vor exista intreruperi de alimentare la retelele electrice, iar datorita propulsiei atat electrice, cat si diesel trenurile pot fi exploatate indiferent de conditii", a declarat Ion Mihai, director adjunct al CFR Calatori.