EuroGSM, companie specializata in vanzarea de produse GSM si telecomunicatii a francizat deja primele noua magazine, si are in plan inca opt pana la finele anului.
Compania a semnat contracte de franciza cu doua retele de dealeri, Narancs si BBComp, a declarat pentru Wall-Street directorul de marketing Dan Dobrota. Astfel, s-au semnat contracte pentru noua magazine si sunt in curs de semnare cu alte doua retele de dealeri tot pentru noua magazine, potrivit lui Dobrota.
„Plus, pana la sfarsitul anului estimam semnarea a opt contracte de franciza in intreaga tara”, a adaugat oficialul.
EuroGSM a lansat in luna aprilie a acestui an sistemul de franciza. Conceput ca un model de afacere pe patru nivele, EuroGSM presupune investitii initiale ale achizitorilor de la 20.000 euro la 60.000 euro si anticipeaza recuperarea acestora intre 18 si 24 de luni.
„Sistemul de franciza este unul stratificat, pe 4 tipuri de magazine, Bronze, Silver, Gold, Platinum, in functie de urmatorii parametri: ponderea Orange in oras, indicator demografic si veniturile populatiei, potentialul economic al zonei, concurenta directa si indirecta”, a explicat Dan Dobrota.
Francizarea unui magazin tip Bronze presupune un nivel investitional mai mic, fata de francizarea unui magazin tip Platinum, care presupune cel mai inalt nivel investitional. Acest model se preteaza la francizarea magazinelor EuroGSM existente.
Trecerea de la un nivel la altul este dictata in special de piata, a explicat directorul de marketing.
EuroGSM isi propune atragerea in sistemul de franciza a partenerilor stabili ai companiei, a dealerilor Orange “mai mici”, dar si a investitorilor care doresc sa deschida si sa opereze un magazine in franciza, a spus oficialul citat.
“Acest model presupune deschiderea de noi magazine EuroGSM in locatii care au potential pentru acest tip de