Mandatul de patru ani al lui Dieter Schulze la conducerea operatiunilor producatorului de bere SABMiller pe piata locala cuprinde o tranzactie de 20 mil. $, care a dus compania pe locul doi in piata, o crestere de peste 15 ori a profitului in patru ani si
Schulze preia de la 1 noiembrie conducerea celui mai mare producator de bere din Polonia, o companie cu afaceri de aproape cinci ori mai mari decat ale Ursus, intr-o tara cu un consum de bere pe cap de locuitor mai redus fata de Romania, respectiv 66 de litri la nivelul anului 2005, fata de 70 de litri in Romania, in acelasi an.
Pentru Schulze a venit momentul unei noi provocari, despre care presedintele Ursus spune ca e inevitabila atata timp cat lucrezi intr-o companie multinationala cu o cifra de afaceri anuala de peste 18 miliarde de dolari.
"Din pacate nu poti sa alegi momentul in care vii sau pleci, atunci cand lucrezi intr-o organizatie multinationala. In majoritatea cazurilor trebuie sa accepti sa mergi acolo unde esti chemat, mai ales daca acest lucru inseamna un progres in cariera. Am fost onorat cand mi s-a oferit aceasta oportunitate, deoarece Kompania Piwowarska este una dintre cele mai mari companii din grupul SAB Miller", spune Schulze.
In ultimii cinci ani, Ursus si-a dublat constant profitul, ajungand de la 2 mil. euro profit net in 2002 la 35,1 mil. euro la finele anului trecut. Ursus a obtinut in 2006 o cifra de afaceri neta de 188,3 milioane de euro, in crestere cu 18% comparativ cu rezultatul din 2005.
"Au fost multe realizari in ultimii patru ani, dar cu siguranta cea mai mare o reprezinta momentul in care URSUS Breweries a devenit lider ca valoare pe piata berii din Romania, moment care aproape a coincis cu obtinerea pozitiei de lider ca volum pe piata romaneasca a brand-ului Timisoreana", spune el.
Inainte de veni in Romania, Schulze a lucra