Piaţa jucăriilor din Marea Britanie se pregăteşte pentru o bătălie epocală. La începutul anului viitor, nou-introdusa păpuşă reprezentându-l pe Isus se va lua „la trântă” cu cea mai de succes figurină, Superman.
Cele două jucării îşi dispută titlul de cea mai vândută, pe o piaţă în continuă creştere, informează The Guardian. Balanţa înclină în favoarea păpuşii Isus, care este mai mare decât Spiderman, deci atrage mai bine atenţia pe raft. În plus, „Isus de jucărie” recită trei versuri din Biblie, în vreme ce Spiderman „doar” îndeamnă la acţiune.
Un reprezentant al liniei „Poveşti de glorie” a companiei americane One2Believe, care produce această jucărie de inspiraţie biblică, susţine că „astfel de figurine au mare succes la părinţii care sunt implicaţi în religie şi la cei care încearcă să introducă credinţa în viaţa copiilor lor”. În schimb, un reprezentant al unui lanţ britanic de magazine de jucării susţine că „Isus” se va vinde greu în ţara sa. (A.I.)
Piaţa jucăriilor din Marea Britanie se pregăteşte pentru o bătălie epocală. La începutul anului viitor, nou-introdusa păpuşă reprezentându-l pe Isus se va lua „la trântă” cu cea mai de succes figurină, Superman.
Cele două jucării îşi dispută titlul de cea mai vândută, pe o piaţă în continuă creştere, informează The Guardian. Balanţa înclină în favoarea păpuşii Isus, care este mai mare decât Spiderman, deci atrage mai bine atenţia pe raft. În plus, „Isus de jucărie” recită trei versuri din Biblie, în vreme ce Spiderman „doar” îndeamnă la acţiune.
Un reprezentant al liniei „Poveşti de glorie” a companiei americane One2Believe, care produce această jucărie de inspiraţie biblică, susţine că „astfel de figurine au mare succes la părinţii care sunt implicaţi în religie şi la cei care încearcă să introducă credinţa în viaţa copiilor lor”. În schimb, un reprezentant al unui lanţ britanic de mag