International Advertising Association(IAA) România va demara, împreună cu Consiliului Naţional al Audiovizualului(CNA), o campanie de comunicare integrată privind stilul de viaţă sănătos. Campania de informare este menită să educe consumatorii în direcţia abordării unui stil de viaţă sănătos. Un prim pas în acest sens a fost comandarea unui studiu prin care să se înţeleagă comportamentul actual al consumatorilor români şi care sunt tendinţele a căro
International Advertising Association(IAA) România va demara, împreună cu Consiliului Naţional al Audiovizualului(CNA), o campanie de comunicare integrată privind stilul de viaţă sănătos.
Campania de informare este menită să educe consumatorii în direcţia abordării unui stil de viaţă sănătos.
Un prim pas în acest sens a fost comandarea unui studiu prin care să se înţeleagă comportamentul actual al consumatorilor români şi care sunt tendinţele a căror corectare este necesară şi trebuie să constituie obiect al campaniei. Studiul realizat de GfK în rândul a 415 copii şi tineri şi 629 de adulţi relevă că trei sferturi dintre persoanele majore chestionate nu practică niciun sport. În plus, destul de puţini români sunt atenţi la dieta zilnică.
Rezultatele studiului vor fi folosite pentru definirea mesajelor cheie pe care campania le va adresa, prin canalele de media care vor fi folosite: TV, radio, presă scrisă, internet şi adresare la raft.
Pentru realizarea campaniei a fost demarată procedura de licitaţie pentru agenţiile de publicitate şi de relaţii publice care doresc să contribuie la realizarea acesteia.
Acest proiect este primul de o astfel de amploare iniţiat într-un efort comun de către industria de publicitate din România în parteneriat cu autorităţile.
@