FinGroup S.A, institutia financiara non-bancara membra a Grupului Rompetrol, lanseaza impreuna cu Oriflame Romania, unul dintre principalii jucatori de pe piata interna a cosmeticelor, cardul “Beauty made easy”, emis sub licenta MasterCard.
Cardul co-branded este deja operational, orice putand solicita emiterea lui agentiilor de marketing Oriflame si echipajelor de vanzari directe FinGroup.
“Alaturi de FinGroup ne propunem sa promovam conceptul de frumusete personalizata prin simplificarea accesului la resursele financiare, la produse si servicii cosmetice, fashion sau leisure, in functie de nevoile fiecaruia”, a declarat Monica Tatoiu, directorul general al Cosmetics Oriflame Romania.
Cardul de credit “Beauty made easy” ofera toate avantajele unuia cu utilizare internationala, in speta plata cu 0% dobanda la produsele achizitionate de la comercianti, cu conditia rambursarii integrale a sumei utilizate in decursul perioadei de gratie, pana la 55 de zile, si o limita de credit de maxim 10.000 de euro, in functie de veniturile solicitantului.
“Necesitatea emiterii unui astfel de card vine din dorinta de a pune la dispozitia femeilor active un instrument de plata care sa fie o solutie la indemana oricarei femei. La Oriflame va gasi cele mai mari reduceri pentru cele mai bune produse, beneficiind de cel mai practic mijloc de plata”, este de parere Cristiana Niculescu, directorul general al FinGroup.
Emitentii acestui card si-au propus ca pana la sfarsitul anului sa fie emise peste 1.500 de carduri, iar in urmatorii ani, aproximativ 40.000.
“In primele doua saptamani, deja am avut 5-600 de solicitari pentru emiterea de carduri, iar pana la sfarsitul anului, vom trece de 1.500”, a preconizat Tatoiu.
“Ne asteptam, ca pana la sfarsitul anului, sa inregistram aproximativ 4,5 milioane de euro in ceea ce priveste portofoliul de creant