Lucrările de reparare a străzilor şi de înlocuire a ţevilor de apă sau gaze naturale au transformat oraşul într-un coşmar pentru şoferi. Conform primăriei, contractele s-au semnat târziu, iar banii trebuie cheltuiţi. Nu ne rămâne de făcut decât să suportăm. Întrebarea „Pe ce stradă se efectuează lucrări?“ a devenit „Ce stradă a scăpat nespartă?“ în cea de-a doua jumătate a anului în curs. Lucrările de reabilitare a carosabilului, de înlocuire a ţevilor de apă ori a celor de gaze naturale au întors la propriu străzile Băniei cu susul în jos. Oraşul a fost împărţit în trei sectoare, Calea Bucureşti - Piaţa Gării - Rovine - Brazdă, unde lucrează firma Domarcons, zona Brestei - 1 Mai - Catargiu, unde se regăseşte firma Erpia, SCT Bucureşti lucrând în zona Valea Roşie - Lăpuş. Şi totul în acelaşi timp. Se decopertează şi se refac covoarele asfaltice şi semicovoare, spre „deliciul“ şoferilor craioveni, nevoiţi să facă slalom printre gropi. Strada Caracal este decopertată din loc în loc, strada anul 1848 are asfaltul răzuit, pe Matei Milo se refac bordurile (în prezent, şanţuri), strada General Magheru, fostă Frunzei - decopertată, strada Petre Ispirescu este un şantier, iar exemplele pot continua. „Toate străzile prezintă defecţiuni. Contractele s-au încheiat târziu, în iulie. Eu am nişte bani alocaţi care trebuie cheltuiţi. Până în decembrie, în funcţie de vreme, le reparăm“, a explicat Niki Crecorian, şeful Serviciului administrare şi întreţinere drumuri din cadrul primăriei.
Centrul, cel mai rău Cireaşa de pe tort o reprezintă zona Liceului „Carol I“. Amenajarea sensului giratoriu nu s-a încheiat, trotuarul din faţa localului Amandina se prezintă sub formă de moloz, strada Ion Maiorescu, chiar în faţa clădirii Proiect, este traversată în lung de un şanţ, iar trotuarul a dispărut sub grămezi de nisip. Se înlocuiesc ţevile de gaze naturale, lucrarea fiind efectu