Daca avem in vedere faptul ca la alegerile locale din luna iunie 2004, Stavarache a obtinut 63,69 la suta din voturi, observam ca dupa aproape trei sferturi de mandat, Stavarache a pierdut aproape jumatate din electorat.
Numai ca din anturajul sau au inceput sa transpire fel de fel de informatii legate de strategia pusa la cale de Stavarache pentru urmatoarele alegeri, cea mai veridica fiind cea legata de bacauanii care lucreaza in Italia. Nu degeaba edilul si o cohorta intreaga de apropiati de-ai sai s-au deplasat in nenumarate rinduri la Torino, intentia acestuia fiind de a miza pe voturile lor la alegerile din 2008. Sa nu uitam insa ca la Torino, orasul unde lucreaza peste 5.000 de bacauani, exista o asociatie a rominilor, Asociatia culturala Onlus “Carpatina”.
De la 1 octombrie, in Torino a fost lansat si ziarul "Obiectiv", "publicatie bilunara, conceputa de Asociatia culturala Onlus Carpatina, isi propune sa patrunda in inima comunitatii rominesti si este un ziar care va fi scris atit in limba romina, cit si in italiana, urmind sa fie gasit in zilele de 1 si 15 ale fiecarei luni, intr-un tiraj de circa 10.000 de copii".
Paradoxal insa, sunt voci care spun ca "Obiectiv" ar fi de fapt o publicatie electorala care sa-l sprijine pe Romeo Stavarache in campania electorala pentru alegerile locale de anul viitor. Dar sa vedem o parte din motivele pentru care Stavarache si-a pierdut din electorat...
Centrul si-a luat mina de pe Romica
Sa nu uitam insa ca de cind s-a inscris tn PNL, Romeo Stavarache se lauda pe la toate manifestarile ca ar fi in gratiile sefului sau de partid, premierul Calin Popescu Tariceanu si ca acest lucru va contribui la aducerea la Bacau a unor importante fonduri, dar si mari investitori.
Ei bine, intre timp