Franz Jung, preşedintele BMW pentru Europa Centrală şi de Est, şi Chris Lacey, director executiv GM pentru aceeaşi zonă, dezvăluie planurile pentru România. BMW va investi în următorii trei ani în dezvoltarea reţelei de dealeri şi consolidarea imaginii brandului. Iar GM va dubla valoarea componentelor auto achiziţionate de la furnizorii locali şi va aplica soluţii pentru scurtarea timpilor de livrare. Capital: De ce a ales BMW să preia activitatea de import în România?
Franz Jung, preşedintele BMW pentru Europa Centrală şi de Est, şi Chris Lacey, director executiv GM pentru aceeaşi zonă, dezvăluie planurile pentru România. BMW va investi în următorii trei ani în dezvoltarea reţelei de dealeri şi consolidarea imaginii brandului. Iar GM va dubla valoarea componentelor auto achiziţionate de la furnizorii locali şi va aplica soluţii pentru scurtarea timpilor de livrare.
Capital: De ce a ales BMW să preia activitatea de import în România?
Franz Jung: Sunt cel puţin două motive majore. Primul este că BMW monitorizează volumul vânzărilor pe pieţele în care marca este comercializată. Când se depăşeşte un punct critic, credem că este mult mai bine pentru clienţi, pentru dealeri şi pentru noi ca marcă să preluăm importul Este responsabilitatea noastră. Al doilea motiv este mai lesne de înţeles. Am fost nevoiţi să facem asta pentru că România a devenit stat membru al UE şi în interiorul acesteia trebuie să tratăm toţi dealerii noştri la fel. A trebuit să preluăm afacerea din România ca şi în Bulgaria, Cehia, Slovenia, Slovacia, Ungaria sau Polonia.
Capital: În segmentul premium, BMW este doar pe poziţia a treia, după Audi şi Mercedes. Care este motivul?
Franz Jung: În anumite segmente nu am avut ce să opunem concurenţilor noştri. Mercedes are clasa B,