Discovery Communications va achizitiona site-ul HowStuffWorks, care contine informatii despre cum functioneaza lumea, informeaza un comunicat remis redactiei. In ultimul an, numarul de vizitatori ai site-ului HowStuffWorks a crescut cu 25%, la 11 milioane. Pe langa echipa editoriala care creeaza zilnic noi segmente de continut, HowStuffWorks utilizeaza drepturile digitale in exclusivitate pentru mai bine de 30 000 de carti, 800 000 de imagini si peste 180 000 de harti. HowStuffWorks a pr
Discovery Communications va achizitiona site-ul HowStuffWorks, care contine informatii despre cum functioneaza lumea, informeaza un comunicat remis redactiei. In ultimul an, numarul de vizitatori ai site-ului HowStuffWorks a crescut cu 25%, la 11 milioane.
Pe langa echipa editoriala care creeaza zilnic noi segmente de continut, HowStuffWorks utilizeaza drepturile digitale in exclusivitate pentru mai bine de 30 000 de carti, 800 000 de imagini si peste 180 000 de harti. HowStuffWorks a primit mai multe Premii Webby, a fost inclus pe lista revistei Time “25 Site-uri Web Fara De Care Nu Putem Trai” din 2006 si 2007, precum si pe lista PC Magazine “Cele mai importante 100 Site-uri Web”, pe care site-ul a fost nominalizat de patru ori, ultima data in 2007.
In cadrul tranzactiei cu HowStuffWorks, Discovery Communications va achizitiona un portofoliu de alte proprietati digitale, care completeaza brand-urile Discovery, inclusiv evaluari si cronici de pe ConsumerGuide.com, o baza uriasa de harti realizate digital, proprietatea GeoNova Group, si QuickCompliance, o companie de educatie medicala care completeaza activitatile actuale ale Discovery in domeniul sanatatii. Prin intermediul HowStuffWorks, Discovery Communications va detine si un capital minoritar in HSW International, o entitate care detine drepturile de limb