Coca-Cola, cel mai mare producator de racoritoare din lume, a anuntat ca urmeaza sa lanseze o serie de noi bauturi care au la baza ingrediente si retete chinezesti, pentru a raspunde noilor tendinte de consum, indreptate spre produsele naturale, informeaza presa internationala.
Miscarea face parte din noua strategie a gigantului producator de a cauta alternative pentru consumatorii care devin din ce in ce mai constienti de importanta unei diete sanatoase, dar este si o incercare de a contracara scaderea accentuata a vanzarilor la bauturile carbonatate.
Compania a anuntat inaugurarea unui nou proiect de cercetare in Asia, in cadrul Academiei de Stiinte Medicale din Beijing, pentru a se concentra cat mai mult pe dezvoltarea unor produse cu beneficii nutritionale.
“Vedem acest centru de cercetare ca un progres in ceea ce priveste inovarea liniilor de productie a bauturilor care contribuie la mentinerea starii de bine a consumatorului”, este de parere Rhona Applebaum, sefa departamentului de cercetare din cadrul Coca-Cola.
“Prin colaborarea cu Coca-Cola, vom putea sa fim mult mai eficienti in a promova beneficiile medicinei chinezesti peste tot in lume prin bauturile imbuteliate”, crede Hongxin Cao, presedintele Academiei de Stiinte Medicale din Beijing.
La inceputul saptamanii, Coca-Cola a anuntat luni ca va forma o companie cu capital mixt cu firma italiana illy caffe, deoarece intentioneaza sa se extinda pe piata in valoare de 10 miliarde dolari a cafelei gata preparate.
Coca-Cola si-a extins oferta de produse, alcatuita initial doar din bauturi racoritoare carbogazoase, si vinde si ceai, cafea, apa si bauturi energizante, ca urmare a scaderii cererii de bauturi racoritoare.
Alimentatia corecta din punct de vedere nutritional a devenit forta dominanta care influenteaza volumul de vanzari din supermarket-urile europene. Noile