Fondul national de solidaritate nu va mai fi alimentat cu sumele colectate printr-o taxa de timbru social de 1% din valoarea autovehiculelor noi din import cu motorizari de minim 2.000 centimetri cubi, taxa fiind considerata de Comisia Europeana discriminatorie si contrara normelor UE, informeaza Mediafax.
Guvernul a decis, printr-o ordonanta de urgenta aprobata in 1999, ca Fondul national de solidaritate, pentru sprijinirea familiilor sarace, sa fie alimentat din mai multe surse, printre care si o taxa de timbru social de 1% asupra valorii autovehiculelor noi din import cu o capacitate cilindrica de minimum 2.000 centimetri cubi, achizitionate de persoane fizice si firme.
Mai multe stiri pe site-ul Fondul national de solidaritate nu va mai fi alimentat cu sumele colectate printr-o taxa de timbru social de 1% din valoarea autovehiculelor noi din import cu motorizari de minim 2.000 centimetri cubi, taxa fiind considerata de Comisia Europeana discriminatorie si contrara normelor UE, informeaza Mediafax.
Guvernul a decis, printr-o ordonanta de urgenta aprobata in 1999, ca Fondul national de solidaritate, pentru sprijinirea familiilor sarace, sa fie alimentat din mai multe surse, printre care si o taxa de timbru social de 1% asupra valorii autovehiculelor noi din import cu o capacitate cilindrica de minimum 2.000 centimetri cubi, achizitionate de persoane fizice si firme.
Mai multe stiri pe site-ul