Vanzarile constructorului Automobile Dacia au ajuns in primele noua luni, la nivel mondial, la 165.501 unitati, in crestere cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au comercializat aproape 148.000 de autovehicule. Principalul factor de crestere pentru Dacia a fost cererea pentru vehicule personale, mai mare cu aproape 12,7% comparativ cu anul trecut. Astfel vanzarile pentru modelele Logan Sedan si Logan MCV au ajuns in intervalul ianuarie-septembrie la 156.594 de unitati. Luna septembrie a adus insa pentru Dacia si o scadere a vanzarilor cu 7,5% din cauza rupturii de stocuri, adusa de cresterea comenzilor pe pietele europene, si a faptului ca fabrica de la Mioveni si-a redus in august activitatea odata cu perioada concediilor angajatilor. In Romania, principala piata de desfacere a producatorului, vanzarile au fost de 74.818 unitati, in timp marca Renault a ajuns la 23.992 de autovehicule livrate. Brandul Dacia a inregistrat cea mai mare crestere in trimestrul trei, in Europa, unde vanzarile s-au apreciat cu 86%, impinse de cererea pentru Logan MCV. In cazul autovehiculelor utilitare de clasa mica evolutia vanzarilor a fost mai slaba, cu un plus de doar 0,3%, pana la circa 9.000 de unitati.
Vanzarile constructorului Automobile Dacia au ajuns in primele noua luni, la nivel mondial, la 165.501 unitati, in crestere cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au comercializat aproape 148.000 de autovehicule. Principalul factor de crestere pentru Dacia a fost cererea pentru vehicule personale, mai mare cu aproape 12,7% comparativ cu anul trecut. Astfel vanzarile pentru modelele Logan Sedan si Logan MCV au ajuns in intervalul ianuarie-septembrie la 156.594 de unitati. Luna septembrie a adus insa pentru Dacia si o scadere a vanzarilor cu 7,5% din cauza rupturii de stocuri, adusa de cresterea comenzilor pe pietele europ