Ziarele şi televiziunile au comentat pe larg clasamentul alcătuit de Capital. Ediţia din acest an a „Top 100 Cele mai bune companii pentru care să lucrezi“ a adus în atenţia presei faptul că angajaţii sunt interesaţi mai mult de respectul pe care îl primesc din partea şefilor decât de bani. Pachetul salarial atractiv nu este de ajuns pentru a câştiga loialitatea angajaţilor, motivaţia fiind dată, mai degrabă, de o relaţie bună cu şefii, dar şi de posibil
Ziarele şi televiziunile au comentat pe larg clasamentul alcătuit de Capital. Ediţia din acest an a „Top 100 Cele mai bune companii pentru care să lucrezi“ a adus în atenţia presei faptul că angajaţii sunt interesaţi mai mult de respectul pe care îl primesc din partea şefilor decât de bani.
Pachetul salarial atractiv nu este de ajuns pentru a câştiga loialitatea angajaţilor, motivaţia fiind dată, mai degrabă, de o relaţie bună cu şefii, dar şi de posibilitatea avansării în carieră, notează „Evenimentul zilei“. Articolul intitulat „Şeful face jobul“ oferă şi câteva detalii tehnice despre realizarea topului.
„Gândul“ subliniază, la rândul său, că beneficiile materiale pierd teren în faţa dezvoltării personale, enumerând câteva dintre companiile aflate pe primele poziţii. Redactorii cotidianului observă şi faptul că, în acest an, sunt mult mai multe companii româneşti prezente în Top, în detrimentul celor multinaţionale. Într-un articol intitulat „KPMG este cel mai bun angajator din România“, ziarul „România liberă“ prezintă punctajele obţinute de companiile clasate pe primele trei locuri, respectiv 835 de puncte pentru KPMG, 830 pentru Dumagas şi 827 pentru Pic.
Materialul publicat de cotidianul „Compact“ menţionează cele patru minitopuri publicate în „Top 100 Cele mai bune companii pentru care să lucrezi“: cele mai