Majoritatea directorilor executivi seniori prefera sa primeasca informatia sub forma unui mix de media offline si online, potrivit unui studiu realizat de agentia americana specializata in comunicarea de afaceri Doremus in colaborare cu cotidianul Financial Times, citat de eMarketer.
Aproape trei sferturi dintre respondenti au dclarat ca media traditionale nu vor deveni desuete, mai mult de 6 din 10 precizand ca acorda mai multa atentie print-urile publicitare. Mai mult de jumatate dintre acestia au spus ca se incred mai mult in publicitatea printata decat in cele de pe Internet. In plus, 60% dintre participantii la studiu au precizat ca, in cazul unor analize mai amanuntite, prefera print-urile publicitare traditionale.
Studiul s-a realizat pe baza raspunsurilor a peste 600 de directori executivi din toata lumea, cercetarea urmarind sa afle genul de media pe care acestia il prefera, dar si parerea pe care o au despre publicitatea de pe telefoanele mobile.
Studiul a relevat faptul ca exista anumite discordante regionale si de varsta care determina cum si cat timp sunt folosite celularele. Chiar si in Asia, unde telefoanele sunt folosite, cu precadere, pentru trimiterea de mesaje scurte, respondentii din cadrul studiului au fost de acord cu ceilalti directori executivi, care au declarat ca nu agreeaza publicitatea pe telefonul mobil.
Concluzia aceasta este cu atat mai interesanta cu cat studii recente arata ca piata publicitatii pe telefonele mobile va atinge, anul viitor, suma de 1,1 miliarde de dolari (7,7 miliarde de euro), ceea ce va insemna o crestere de 120% fata de anul curent.
Directorii executivi de pana in 45 de ani care au participat la studiul intreprins de Doremus si de Financial Times, au parut a fi putin mai receptivi cu privire la publicitatea pe celulare, cu conditia sa primeasca, la cumpararea telefonului sau a serviciulu