La SIAB, importatorii au demonstrat managerilor români că maşina le poate da un statut social aparte. Odată ieşiţi din biroul luxos, conducătorii companiilor de succes pot parcurge drumul până acasă într-un apartament pe roţi care costă cel puţin 100.000 de euro. Ediţia din acest an a Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB) a atins noi recorduri atât în privinţa numărului de mărci şi modele prezentate, cât şi ca număr al vizitatorilor. Tot la capi
La SIAB, importatorii au demonstrat managerilor români că maşina le poate da un statut social aparte. Odată ieşiţi din biroul luxos, conducătorii companiilor de succes pot parcurge drumul până acasă într-un apartament pe roţi care costă cel puţin 100.000 de euro.
Ediţia din acest an a Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB) a atins noi recorduri atât în privinţa numărului de mărci şi modele prezentate, cât şi ca număr al vizitatorilor. Tot la capitolul recorduri trebuie trecută şi valoarea maşinilor prezente la standuri, care a depăşit câteva sute de milioane de euro. La această sumă au contribuit din plin maşinile destinate oamenilor de afaceri cu buzunare largi şi pline. Audi, Mercedes, Brabus, Cadillac, Porsche, Bentley şi Volkswagen sunt numai câteva dintre mărcile care au prezentat modele exclusiviste.
A trecut de mult vremea când directorii companiilor cu sediul în România se lăfăiau la bordul unor Mercedesuri din clasa S sau a unor modele Audi cu dotări ceva mai răsărite. Acum, exclusivismul înseamnă, pe lângă marcă şi model, dotări care mai de care mai spectaculoase, incluzând fotolii din piele, faxuri, computere, sisteme sofisticate de comandă şi control, majoritatea amplasate în zona banchetei din spate. Noua tendinţă nu este destinată celor care conduc maşina din postura de şofer, deşi la noi încă există