În România sunt înfiinţate, lunar, circa 30 de afaceri pe internet, pe care se pariază sume tot mai ridicate. Comerţul electronic autohton atrage investiţii din ce în ce mai mari. Pe lângă micii antreprenori, au început să apară şi jucători de calibru, care aduc investiţii de ordinul milioanelor de euro. Bucureşteanca Alina Cosmănescu (24 de ani) are o experienţă de peste patru ani în domeniul consultanţei financiare în cadrul unei multinaţionale, dar la începutu
În România sunt înfiinţate, lunar, circa 30 de afaceri pe internet, pe care se pariază sume tot mai ridicate. Comerţul electronic autohton atrage investiţii din ce în ce mai mari. Pe lângă micii antreprenori, au început să apară şi jucători de calibru, care aduc investiţii de ordinul milioanelor de euro.
Bucureşteanca Alina Cosmănescu (24 de ani) are o experienţă de peste patru ani în domeniul consultanţei financiare în cadrul unei multinaţionale, dar la începutul anului a decis să-şi lanseze propria afacere. „Am dorit să mă implic într-un proiect pe cont propriu, să gândesc eu şi să îmi asum riscul, nu doar să execut ce îmi spune altcineva“, spune Alina Cosmănescu. Aşa a apărut, zilele trecute, DarDeNunta.ro, un magazin online care vinde cadouri special concepute pentru nunţi. Investiţia în acest proiect s-a ridicat la aproximativ 5.000 de euro, cea mai mare parte a fondurilor fiind cheltuită pentru realizarea site-ului.
De la începutul anului, tot mai mulţi antreprenori sunt atraşi de efervescenţa mediului online, numărul lansărilor de site-uri noi, specializate în comerţul electronic, fiind în creştere. În fază de start-up este şi magazinul clickandshop.ro, în care s-au investit până în prezent aproape 15.000 de euro. „O parte din bani i-am cheltuit pentru dezvoltarea iniţială a site-ului, însă costurile considerabile sunt ce