Prezentat oficial la SIAB 2007, noul Hyundai i30 inaugurează o nouă filosofie a denumirilor alfa-numerice. Viitoarele modele vor avea prefixul „i“ urmat de încă două cifre. De ce „i“? În primul rând, pentru că „i“ vine de la „inspiraţie“, unul dintre cei trei stâlpi de rezistenţă ai politicii de poziţionare europeană a mărcii Hyundai (calitate, siguranţă de sine, inspiraţie). Dar „i“ vine şi de la „inteligenţ
Prezentat oficial la SIAB 2007, noul Hyundai i30 inaugurează o nouă filosofie a denumirilor alfa-numerice. Viitoarele modele vor avea prefixul „i“ urmat de încă două cifre. De ce „i“? În primul rând, pentru că „i“ vine de la „inspiraţie“, unul dintre cei trei stâlpi de rezistenţă ai politicii de poziţionare europeană a mărcii Hyundai (calitate, siguranţă de sine, inspiraţie). Dar „i“ vine şi de la „inteligenţă“ şi „integritate“, iar clienţii au ajuns să aştepte exact aceste lucruri de la Hyundai; vine şi de la „inovator“, iar i30 exact asta înseamnă. În toate aceste forme, „i“ este punctul central al oricărei promisiuni a mărcii coreene. Emblema „i“ s-a dezvoltat în mod natural de la această premisă.
Dimensiunile modelului i30 - 4.245 mm lungime, 1.765 mm lăţime şi 1.480 mm înălţime - încadrează i30 perfect în cerinţele clasei C. În plus, ampatamentul lung de 2.650 mm oferă un spaţiu interior generos, ceea ce a devenit un element de forţă al designului interior inteligent de la Hyundai. Modelul i30 mai aduce, în plus, şi un spaţiu de depozitare pentru bagaje generos, cu acces uşor. O lungime utilă de 821 mm, o lăţime de 1.040 mm şi o înălţime de 558 mm în zona de bagaje oferă un volum impresionant de 340 de litri, cu scaunele din spate în poziţie ridicată. Cu scaunele din spate rabatate, dimensiunea spaţiului de depozitare creşte la 1.141 mm, volumul de încărcare majorându-se la 1.250 de litri. Modelul i30