În încercarea de a fluidiza cât de cât traficul în Timişoara, Poliţia Rutieră a înfiinţat posturi fixe în principalele sensuri giratorii, agenţii având misiunea de a încerca să dirijeze şirurile fără sfârşit de maşini. „Timişoara este de departe locul unde se petrec cele mai multe accidente grave. În mod normal ar fi nevoie de o mărire a ramei stradale. În realitate, lucrările de construcţii îngustează drumurile. La aceasta se adaugă lipsa unei şosele de centură a municipiului.
Numai dinspre Arad intră zilnic în oraş între 20.000 şi 25000 de maşini, în mare parte camioane, care acum sunt obligate să meargă prin oraş”, a spus inspectorul principal Florin Bolbos, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere Timiş. Şoferii cu vârste între 18 şi 30 de ani au provocat cele mai multe accidente grave din judeţul Timiş, în primele nouă luni ale acestui an, arată o statistică realizată de Serviciul Poliţiei Rutiere. În această perioadă s-au înregistrat 265 de accidente grave soldate cu 79 de morţi şi 235 de răniţi grav. 52 de incidente au fost provocate de tineri cu vârste între 18 şi 25 de ani, iar alte 50 de şoferi cu vârste până la 30 de ani. (D.B.)
În încercarea de a fluidiza cât de cât traficul în Timişoara, Poliţia Rutieră a înfiinţat posturi fixe în principalele sensuri giratorii, agenţii având misiunea de a încerca să dirijeze şirurile fără sfârşit de maşini. „Timişoara este de departe locul unde se petrec cele mai multe accidente grave. În mod normal ar fi nevoie de o mărire a ramei stradale. În realitate, lucrările de construcţii îngustează drumurile. La aceasta se adaugă lipsa unei şosele de centură a municipiului.
Numai dinspre Arad intră zilnic în oraş între 20.000 şi 25000 de maşini, în mare parte camioane, care acum sunt obligate să meargă prin oraş”, a spus inspectorul principal Florin Bolbos, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere Timiş. Şoferii cu vârs